21 Jul

 

 

 

Tájékoztató időpontfoglalásról

 

Tisztelt Ügyfeleink!

2020. szeptember 1-jétől a Főkonzulátuson visszaállításra kerül a megszokott, kétablakos ügyrendben történő ügyfélfogadásunk.

A megnyitott időpontokra 2020. július 22-től lehet foglalni egészen október 31-ig. Az október 31-et követő időpontok — a hatósági járványügyi intézkedéseket figyelemmel követve — előreláthatólag szeptember 15. után lesznek elérhetők.

A vancouveri alkonzulátuson történő ügyintézésre időpont a továbbiakban is emailben kérhető. Elérhetőség: Magyarország Alkonzulátusa, Vancouver: mission.van@mfa.gov.hu

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy — tekintettel a jogszabály által meghosszabbított ügyintézési határidőre — továbbra sem foglalható időpont a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság részére küldendő, úgynevezett „életbenléti igazolások” hitelesítésével kapcsolatos ügyintézésre.

 

Figyelem!

Kérjük, hogy az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat, előre kitöltött nyomtatványokat szíveskedjen magával hozni!

Kérjük, hogy csak akkor jelenjen meg ügyintézésre, ha az időpontfoglalásáról a visszaigazoló emailt megkapta. A lefoglalt időpontra egyedül (közös ügyintézésre érkező családtagjával) érkezzen és tartsa be az előírt fizikai távolságot. Szájmaszk viselése az ügyintézés teljes időtartama alatt kötelező, ennek meglétéről az ügyfeleknek maguknak kell gondoskodniuk. Ennek hiányában nem áll módunkban ügyintézésre fogadni. Kérjük, hogy amennyiben tüneteket észlel magán, vagy az elmúlt 14 napban külföldre utazott, úgy az ügyintézést egy későbbi időpontra halassza.

Egyéb, konzuli ügyintézéssel kapcsolatos kérdésével továbbra is forduljon hozzánk bizalommal! Elérhetőségünk: consulate.tor@mfa.gov.hu