Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ügyfeleinket csak előzetes időpont foglalás alapján tudjuk fogadni. Időpontot foglalni az alábbi linken, illetve a honlapunk kezdő oldalán az "Időpontfoglalás konzuli ügyintézéshez" menüpontban tud:

http://ifr.mfa.gov.hu/idopontfoglalas/pages/idopontfoglalas.aspx

 


 

A Főkonzulátuson lehetőség van magyar anyakönyvi kivonatok beszerzését kérni. A főkonzulátuson keresztül olyan anyakönyvi kivonatok beszerzésére van lehetőség, mely Magyarország mai területén történt anyakönyvi eseményt rögzít. Ezek lehetnek: születési, házassági, bejegyzett élettársi, halotti anyakönyvi kivonat

A kérelmet személyesen és postai úton is benyújthatja. 

Az okirat beszerzése konzuli díj és illetékmentes! 

 

Mit hozzon magával a személyes ügyintézéshez?

1. Előre kitöltött kérelemnyomtatvány (A tájékoztatónk végén találja). 

2. Érvényes személyazonosításra szolgáló okirata. (magyar vagy külföldi útlevél, személyi igazolvány, kanadai vezetői engedély)

3. Ha nem saját kivonatát kéri, akkor a kérelmezés indokául szolgáló okiratot is be kell mutatni.

 

 

Postai benyújtás esetén csatolandó iratok:

1. Kitöltött kérelemnyomtatvány (A tájékoztató végén találja). A kérelemnyomtatványon szükséges az aláírását Tiszteletbeli konzullal vagy a főkonzulátus által ismert közjegyzővel hitelesíttetni.  

2. Érvényes útlevelének vagy személyi igazolványának másolata (magyar vagy külföldi útlevél, személyi igazolvány, kanadai vezetői engedély)

3. Ha nem saját kivonatát kéri, akkor a kérelmezés indokául szolgáló okiratot is be kell mutatni.

 4. A kérelméhez csatoljon egy regisztrált postai borítékot ("Registered Mail"). Figyeljen arra, hogy a borítékon legyen rajta a „Signature on delivery” matrica is, illetve kérjük, hogy azt előre címezze meg a saját részére. Kérjük mindenképpen írja meg a telefonos és e-mailes elérhetőségét, valamint azt a címet amelyre az elkészült okiratot kéri.

Formanyomtatványok

Formanyomtatvány anyakönyvi kivonatok beszerzéséhez